Peter Ruiter van de ogenschool Eye-Tools

Gezichtsvermogen zelf herstellen met de ogenschool Eye-Tools
De ogenschool Eye-Tools leert je gezichtsvermogen zelf te herstellen met de ogencursus “Beter leren zien”. Vanuit mijn eigen ervaring met leren beter zien weet ik dat we geen passief slachtoffer hoeven te zijn. De meeste organen en andere lichaamsdelen kunnen met oefening herstellen of zelfs spontaan genezen. Volgens de heersende visie de ogen niet! Maar is dit feitelijk juist? Bij duizenden mensen is het gezichtsvermogen door eigen toedoen vooruitgegaan. Mensen leven langer wanneer zij regelmatig lichaamsoefeningen doen. Met voldoende bewegen blijf je gezond. Bijna iedereen neemt de tijd om zijn tanden te poetsen. Iedereen accepteert dat pianospelen, paardrijden, golfen, zwemmen en joggen verbetert door te oefenen. Waarom dan niet het zien, het gebruik van van je ogen? Oogartsen weten niet waarom en hoe verslechtering van het gezichtsvermogen zich ontwikkelt. Toch zeggen zij zelfverzekerd dat ogen mettertijd alleen maar slechter worden en dat je er niets aan kunt doen! Alsof de ogen los staan van jouw lichaam en we niets te maken hebben met wat er met je ogen gebeurt.