De ogencursus "Beter leren zien" is een zelfhulpmethode om te leren natuurlijk goed te zien, zonder bril of contactlenzen of laserbeschadigingen.
De ogencursus “Beter leren zien” is een zelfhulpmethode om te leren natuurlijk goed te zien, zonder bril of contactlenzen of laserbeschadigingen.

De ogencursus “Beter leren zien” is een zelfhulpmethode om te leren natuurlijk goed te zien, zonder bril of contactlenzen. Leer beter zien zonder bril. Je kunt in een serie van vijf modules leren om zelf weer beter gezond te gaan zien met de methode van Dr. Bates en andere natuurlijke gezondheidstechnieken. Verbetering van je gezichtsvermogen ligt binnen vrijwel ieders bereik. Beter zien kun je leren! De cursus wordt gegeven door ing. Peter Ruiter, docent Goed Zien van de ogenschool Eye-Tools Hij heeft ruime kennis van de bates methode en ervaring met “weer beter leren zien”. Om het leerproces van “Beter leren zien” te ondersteunen heeft hij hulpmiddelen voor beter zien ontwikkeld zoals de Eye-Lollipop en oogtrainingskaarten. In de cursus worden deze hulpmiddelen voor beter leren zien gebruikt.

De ogencursus is voor:

Praktische informatie de cursus “Beter leren zien”

• De cursus “Beter leren zien” bestaat uit vijf modules. Zie de beschrijving van vijf modules.
  • De ogencursus wordt gegeven van 13.00 tot 17.00 uur op zaterdag of zondag. Zie de agenda ogenschool programma.
  • De ogencursus worden gegeven op mijn huisadres: Opsterland 146, 3524 CJ te Utrecht in Nederland. Deze locatie is met het openbaar vervoer goed te bereiken en gratis parkeren. Download hier: Route naar ogenschool Eye-Tools per auto of trein
  • De cursus kost 420 euro, inclusief 21 % BTW, Dit is voor vijf modules in totaal 20 uren les plus instructie tekst, prijspeil 10-6-2017. In de cursusprijs is inbegrepen het instructie boek, 128 pagina’s verdeeld over vijf modules. Plus de instructies hoe de sterkte van je bril of contactlenzen te minderen, 16 pagina’s.
  • Hier kun je je aanmelden voor de ogencursus.
  • Plus de instructies hoe de sterkte van je bril of contactlenzen te minderen.
  • De hulpmiddelen van Eye-Tools zijn niet inbegrepen in de prijs.
  • Zorg ervoor dat je je contactlenzen uit kunt doen.
  • Zet je mobiele telefoon uit tijdens de les en geluid opnemen is niet toegestaan.

Informatie ogencursus van de ogenschool Eye-Tools (PDF)

Agenda programma van ogenschool Eye-Tools

Aanmelden voor de ogencursus “Beter leren zien”

Mindmap: ogencursus ogenschool Eye-Tools voor beter zien.

Mindmap van de ogencursus van ogenschool Eye-Tools. Beter leren zien zonder bril of contactlenzen.
Mindmap van de cursus van ogenschool Eye-Tools. Beter leren zien zonder bril of contactlenzen.