De privé lessen ogentraining voor “Beter leren zien zonder bril” is een zelfhulpmethode. De lessen zijn om te leren natuurlijk goed te zien, zonder bril of contactlenzen of laserbeschadigingen. Dit betekent dat naast je ogen ook andere aspecten van jou van belang zijn om beter en gezonder te leren zien. Bijvoorbeeld je ademgewoonten, lichaamshouding en je denkpatronen. In feite gaat het erom je visuele bewustzijn wakker te maken en je ogen te versterken door oogtrainingen.  Je kunt bij Eye-Tools leren de “Methode van Dr. Bates” .Deze methode is aangevuld met holistische technieken, zoals yoga, ademhaling, drukpuntmassage, houdingsverbetering en chi kungs. Verbetering van je gezichtsvermogen ligt binnen vrijwel ieders bereik. Beter zien kun je leren! Leer beter zien zonder bril. In je proces naar natuurlijk goed zien wil ik je graag begeleiden, met ruime kennis en eigen ervaring met de bates methode. Voor een indruk van mijn kennis en ervaring inzake “Beter leren zien” kun je kijken op de pagina “Ervaring Peter Ruiter”. Om je in dit leerproces te ondersteunen heb ik diverse hulpmiddelen voor goed zien ontwikkeld zoals de Eye-Lollipopooglapjekralenkoord en oogtrainingskaarten.

De privé lessen ogentraining “Beter leren zien” is voor:

Peter met Eye-Lollipop. De privé lessen ogentraining "Beter leren zien" worden gegeven door Peter Ruiter van ogenschool Eye-Tools.
De privé lessen ogentraining “Beter leren zien” worden gegeven door Peter Ruiter van ogenschool Eye-Tools

Voor een privé lessen ogentraining of vragen

Bel dan met Peter Ruiter, tel: 030 – 28 816 96

Aanmelden voor een privé les “Beter leren zien” per e-mail.  contact met Peter Ruiter van ogenschool Eye-Tools.

Praktische informatie voor de privé lessen ogentraining “Beter leren zien”:

• De privé lessen ogentraining zijn maatwerk en zijn afgestemd op je eigen situatie.
  • De lessen “Beter leren zien” wordt gegeven door Peter Ruiter, docent Goed Zien.
  • Per persoon kost een les van 1 uur 65 euro (incl. btw). Prijspeil 1-1-2021.
  • Bij 2 personen kost een les van 1 uur 47,5 euro per persoon. Totaal 95 euro voor 2 personen per uur (incl. btw). Prijspeil 1-1-2021. Zoom is ook mogelijk.
  • Schriftelijk lesmateriaal is bij de prijs inbegrepen.
  • De hulpmiddelen van ogenschool Eye-Tools zijn niet inbegrepen in de lesprijs.
  • Wanneer zijn de lessen? In overleg met jou.
  • Waar zijn de lessen? Op mijn huisadres: Opsterland 146, 3524 CJ te Utrecht in Nederland. Download hier: Route naar de ogenschool Eye-Tools per auto of trein
  • Het aantal benodigde lessen is afhankelijk de reeds aanwezige kennis, ervaring je motivatie en je vorderingen in je leerproces.